بینندگان گرامی

پخش تلویزیونی یورونیوز فارسی متوقف می شود از روز اول اردیبهشت ماه برابر با بیست و یکم ماه آوریل، یورونیوز فارسی شاهد تغییراتی اساسی خواهد بود. با تمرکز بر وبسایت، اپلیکیشنهای موبایل و شبکه های اجتماعی، تلاش خواهیم کرد گزارشهای مورد علاقه شما را افزایش دهیم و آنها را سریعتر ارائه کنیم. در چارچوب این دگرگونی عمده، پخش تلویزیونی یورونیوز فارسی متوقف خواهد شد. از اعتماد شما مخاطبان گرامی به یورونیوزسپاسگزاریم و امیدواریم که ما را در مرحله بعدی از این سفر همراهی کنید. نظرات ودیدگاههای خود را می توانید با مراجعه به صفحه نظرات http://fa.euronews.com/contact یا از طریق فیسبوک https://www.facebook.com/pe.euronews/ یا توییتر یورونیوز فارسی @euronews_pe مطرح کنید.

یورونیوز، همه دیدگاهها

Logo devices

خبر فوری

در حال خواندن:

۸۵ میلیون دلار ضرر «فاکس نیوز» به خاطر اتهام آزار جنسی بیل رایلی و راجر رایلز


اخبار

۸۵ میلیون دلار ضرر «فاکس نیوز» به خاطر اتهام آزار جنسی بیل رایلی و راجر رایلز

مجله نیویورک تایمز روز پنجشنبه ۲۰ آوریل اعلام کرد که بیل رایلی، مجری شبکه «فاکس نیوز» که به اتهام آزار جنسی زنان از کار برکنار شده بود، ۲۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که معادل یکسال دستمزد اوست.

این مبلغ بخشی از ضرر مالی ۸۵ میلیون دلاری است که شرکت مادر «فاکس قرن بیست و یکم» به خاطر رسوایی جنسی بیل رایلی و راجر رایلز، رییس سابق این شبکه می پردازد.

راجر رایلز، بنیانگذار و رییس سابق «فاکس نیوز» سال گذشته بدنبال بالا گرفتن اتهامات مربوط به آزار جنسی گسترده در طی فعالیت ۲۰ ساله و پیشنهاد جنسی به مجریان بخصوص به خانم «گرچن کارسن» ۴۰ میلیون دلار از این شبکه دریافت کرد تا از مقام خود استعفا بدهد. خانم کارلسون هم ۲۰ میلیون دلار دریافت کرد تا از دنبال کردن شکایت خود منصرف شود.

بدنبال بالا گرفتن خبر آزار جنسی آقای اورایلی ۶۷ ساله از چندین هفته پیش، ۵۰ شرکت از جمله نمایندگی «مرسدس بنز» پخش آگهی های تبلیغاتی شان را در «فاکس نیوز» قطع کرده بودند. به همین دلیل «فاکس نیوز» ناچار شده بود که بیل اورایلی را کنار بگذارد.

این درحالی است که طبق گزارش نیویورک تایمز، «فاکس نیوز»، شرکت فاکس قرن بيستم، بعنوان مالک این شبکه و بیل اورایلی قبلا به پنج زنی که از پرمخاطب ترین مجری این شبکه به خاطر آزار جنسی شکایت کرده بودند، ۱۳ میلیون دلار حق السکوت پرداخت کرده بود. نام شاکیان فاش نشده است، اما گفته می شود که این پنج زن یا خبرنگار و مجری برنامه بوده اند یا از مدعوین برنامه آقای اورایلی.

۸۵ میلیون دلار غرامت «فاکس نیوز» شامل حق السکوتی نمی شود که این شبکه به شاکیان پرداخته بود.

بیل اورایلی از سال ۱۹۹۶ در «فاکس نیوز» کار می کرد. برنامه او، «اورایلی فاکتور» سالانه بیش از یکصد میلیون دلار برای شبکه درآمد دارد و از پرتماشاگرترین برنامه های تلویزیون کابلی است.

در یورونیوز مفتخریم که روزنامه‌نگاران ما در سراسر جهان آماده‌اند تا برای شما دیدگاهی محلی از اخبار جهانی به ارمغان بیاورند. در ادامه می‌توانید مطالب بیشتری درباره این موضوع به زبانی که مطلب به آن نوشته شده است بخوانید.

اخبار

شش نامزد از ۱۶۰۰ داوطلب ریاست جمهوری ایران تبلیغات انتخاباتی را آغاز می‌کنند